Licencja i warunki używania wszelkiego oprogramowania na tej stronie.

To jest kod open-source, jest jednak rozprowadzany na innej licencji niż typowe licencje open-source. Jeśli poniższa licencja Tobie nie odopowiada, to skasuj ten kod ze swojego komputera.

Możesz ten kod pobrać z mojej strony internetowej, możesz go czytać możesz go używać nieodpłatnie w swoich programach, możesz go zmieniać, jednak pod kilkoma warunkami i w określonych poniżej ramach.
  1. Zanim zaczniesz cokolwiek robić z wykorzystaniem tego kodu zapoznaj się z opisem. Niektóre cechy tego kodu, można łatwo uznać za błędy.
  2. Możesz ten kod pobrać z mojej strony internetowej, nie możesz rozprowadzać tego kodu ani w oryginalne, ani po zmianach, ani w całości, ani we fragmentach, ani obcym, ani znajomym. 
  3. Jeśli rozprowadzasz wesję skompilowaną tego kodu, nie musisz udostępniać źródła, ani mnie informować, ani nic płacic. Jeśli jednak mnie poinformujesz, to zrobię Ci małą reklamę, napiszę że Twój program korzysta z tego kodu, opublikuję Twój e-mail i link do strony Twojego programu. 
  4. Jeśli będziesz publikował fragmenty kodu który rozumiany jako całość w publikowanych lub w innych fragmetach wykorzystuje mój kod, to musisz także opublikować link do mojej strony. 
  5. Jeśli w trakcie czytania lub używania znajdziesz błąd, musisz natychmiast mnie o tym poinformować wysyłając wiadomość na e-mail nommotx@gmail.com lub w komentarzu na tej stronie.
  6. Jeśli w trakice czytania lub używania będziesz miał pomysł na zwiększenie efektywności tego kodu, musisz mnie również poinformować. 
  7. Jeśli z kodu usuniesz błędy lub przyspieszysz działanie, to musisz wysłać mi wersję ulepszonego kodu, jednak bez Twojego kodu specyficznego dla Twojej aplikacji. 
  8. Możesz kod dowolnie modyfikować w innym sensie niż punkt 6 i wtedy nie musisz mnie, ani informować, ani nic mi wysyłać. 
  9. Jeśli dokonałeś drobnych zmian optymalizacyjnych, np. poprzez odkomentowanie wersji RBTNode z polami bitowymi, lub przez zastąpienie typu int, typem short, to proszę bądź tak łaskaw i nie zaśmiecaj mi skrzynki e-mail ;-) 
  10. Jeśli rozszerzysz funkcjonalność tego kodu o operacje powszechnie przydatne, np. o jakąś odmianę wyszukiwania, to nie musisz mnie informować, ani przysyłać nowej wersji kodu, ale będę Ci bardzo wdzięczny gdy to zrobisz. Zwróć uwagę, że ja cały kod udostępniam za darmo nawet od zastosowań komercyjnych. 
  11. Jeśli uznam Twoje zmiany w kodzie lub Twoje sugestie za ważne to zamieszczę je na stronie na tej samej licencji lub na jej nowszej wersji. Zamieszczę jednak w komentarzu, że przyczyniłeś się do powstania fragmentów kodu, mogę np. podać Twój e-mail lub adres Twojej strony www. 
  12. Używasz tego kodu tylko i wyłącznie na WŁASNE RYZYKO, kod może zawierać błędy, może np. skasować Ci wszystkie dane z wszystkich komputerów w domu i w pracy - jest to jednak bardzo mało prawdopodobne. Kod był testowany, w niektórych wersjach RBTree było testowane kilkadziesiąt godzin i jak narazie żadne błedy nie zostały wykryte.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

benchmark 00 tablicowej implementacji drzew czerwono czarnych

metodyka testowania implementacji drzew czerwono czarnych na bazie tablicy